Η Αντουανέττα Αγγελίδη είναι σκηνοθέτης κινηματογράφου και εικαστικός. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Σκηνοθεσία και Μοντάζ στο Institut des Hautes Etudes Cinématographiques (I.D.H.E.C. – promotion 30, 1977) στο Παρίσι, και Θεωρία Κινηματογράφου με τον Christian Metz. Έχει σκηνοθετήσει τέσσερις μεγάλου μήκους ταινίες – Idées Fixes / Dies Irae (1977), Τόπος (1985), Οι Ώρες (1995) και Κλέφτης ή η Πραγματικότητα (2001) – που προβλήθηκαν σε διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ και μουσεία σύγχρονης τέχνης. Έχει επίσης σκηνοθετήσει μικρού μήκους ταινίες και δημιουργήσει εικαστικές εγκαταστάσεις. Χρησιμοποιεί την ιστορία της τέχνης και τα όνειρά της ως πρώτη ύλη για τη δουλειά της, «απομακρυνόμενη από την πραγματικότητα για να πλησιάσ[ει] το Πραγματικό». Η αντιστροφή και η αντιπαράθεση των κωδίκων, καθώς και ο μηχανισμός του ονείρου και το ανοίκειο, αποτελούν κεντρικές δημιουργικές στρατηγικές της. Η περιπλοκότητα της κινηματογραφικής ετερογένειας, καθώς και η αφηγηματική πολλαπλότητα των διαφορετικών φιλμικών στοιχείων, χαρακτηρίζουν τη δουλειά της. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στη Σκηνοθεσία στο Τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης, όπου χρησιμοποιεί τον πειραματισμό ως τεχνική διδασκαλίας. Έχει διδάξει Κινηματογραφική Θεωρία στα Πανεπιστήμια της Πάτρας, της Θεσσαλίας και του Αιγαίου. Μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου (European Film Academy – E.F.A.). Ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, της οποίας διετέλεσε αντιπρόεδρος από το 2009 ως το 2011. Τιμητικό αφιέρωμα στο έργο της συμπεριλήφθηκε στο 46ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης, όπου της απενεμήθη τιμητικός Χρυσός Αλέξανδρος και εκδόθηκε μονογραφία.